29 Ocak 2008 Salı

DURUYLA BULUŞMA










Tanrıça LALİTA

Bu hafta sonu Lal in sitedeki arkadaşı Duru ya gittik.Duruyla ilk LAl 10 Duru 40 günlüklen tanışmıştık.Lal minicikti ufacık biryüzü vardı ,Duru ise eli yüzü ortaya çıkmış çok güzel bir bebekti,çok moralim bozulmuştu Lal hiç gelişemeyecek sanmıştım şimdi Durudan daha da iri olmuş.İlk buluşma anı görmeye değerdi önce birbirlerine dokundular sonrada birbirleriyle çok ilgilenmediler. Yanlız Durunun çıngırağı Lalitaya ,Lalin diş kaşıyıcısı da Duruya çekici geldi adeta değiş tokuş yaptılar ve karşılıklı dişlediler.Uykuları geldiğinde de bir daha buluşmak üzere ayrıldık.Böyle birlikteliklerin güzel kızlarımıza faydalı olacağını düşünüyoruz.
Cumartesi akşamı Serhat ın lise arkadaşının düğünü vardı ve lalitaya halası baktı(bakmaya çalıştı).Benim kuzu kızım halaya naz yapmış ve biz gelene kadar hiç durmadan ağlamış.Beni kapıda gördü boynuma sarıldı ve sustu galiba anneye düşkün olmaya başladı,ağladığına üzüldüm ama bana sarılıp susmasında da zevk almadım dersem yalan olur sanki yanağımdan öpüyor ,büyüdükçe tepkileri çok arttı .Artık by by diyince el sallıyor ve gülücükler atıyor hayat daha da anlamlı olmaya başladı bakalım daha neler yaşayacağız....................?

Öğrendikki lalita hindu dininde evreni harekete geçiren ve dünyanın yeniden oluşmasını saşlayan tanrıça demekmiş,Oya-Serhat Lal şahin evindede şahin ailesini mutlu eden, neşe veren sakinleştirici tanrıçacık!!!!!!!!!!

Hiç yorum yok: