4 Nisan 2008 Cuma

YÜRÜYORRRRRRRRRRRRRR

Canım kızım yürümeye başlamış.Başlamış diyorum çünkü bugün çalışan tüm annelerin sıkıntısı olan en güzel anlarında yanında olamama durumunu yaşıyorum çoğu ilkleri Nuran teyze görüyor ve ben buna sinir oluyorum.ilk defa bugün çalıştığım için pişmanlık duydum ama yine de çok heycanlı ve mutluyum.Lalitam zaten alıştırmalar yapıyordu bugün de evde başlamış ve son noktayı parkta kumların üzerinde koymuş herkes onu alkışlayınca çok mutlu olmuş ve gülücüklerle adımlamaya başlamış.Küçüğümün nice başarılarını görmek dileğiyle......................

1 yorum:

Unknown dedi ki...

oya hanım,yazdığnız o yorumlardan anlıyorumki,annelik size çok yakıştı. lalı gördüm ve cennetten gelen o güzelliği ve masumiyeti hayatınıza çok güzellikler katıyor kanaatindeyim, çok güzel bir bebek,çok masum,çok güzel gülüyor...ömrünüzce bu güzel ailenize mutluluklar,sağlık,huzur ve güzellikler diliyorum,mutluluğunuzu görmek benide çok mutlu etti,uzaklarda olsamda anne karnından çıkışını gören teyzesi aygül ona çok dua ediyor ve hepinizi öpüyorum sağlıcakla kalın....