14 Temmuz 2008 Pazartesi

BARCELONADA 5 GECE

Bu yıl ESHRE 2008 üreme sağlığı kongresi için Barcelona seçilmiş.Biz de fırsattan istifade sis medikalin de katkılarıyla bu toplantıya katılma kararı aldık.(karar verene kadar zorlandık tabi kolay mı kuzuyu 5 gün göremeyeceğiz)Pasaportlar ve vizeler biraz uğraştırdı tam beceremeyeceğiz derken Gül imdadımıza yetişti ve 3 günde vizeleri halletti(teşekkürler pronto tour teşekkürler Gül) ve 4 temmuz sabahı lalitayı annaneye bırakarak Barcelona serüvenine başladık(Lal hanımda bavulları ile annaneye yerleşti asıl tatili o yaptı sanırım büyük bir ekip LALİTA için hazır bekliyordu bu ilgiyi sonuna kadar kullandığı şimdiki şımarıklığından belli)

ilk Gün:
Uçağımız 12.40 tı biraz rotarlıda olsa havalandık ve 3 saat 20 dk süren yolculuktan sonra artık ispanyada kuzudan çok uzaktaydık.Sis medikal grubuyla PLAZA OTEL CATALONİA ya vardık eşyalarımızı odaya bıraktık ve kendimizi barcelona sokaklarına attık.Elimizde harita 5 saat kadar kaybola kaybola dolaştık ve ispanyanın meşhur yemeği paela yiyip sangria içerek yorgunluk attık ve tekrar yürümek zorumuza gittiğinde metro işine el attık otomatik biletmatikten biletlerimi aldık ve otelimize vardık Lalitanın hırkası yanımızdaydı onu koklayarak bayılmışız

2, gün:

Güne yine heycanla başladık kahvaltımızı(SERHATIN favorisi somonlu tost oldu) yaptıktan sonra sis grubuyla lobide buluşup şehir turuna başladık.Şehre mimar Gaudi imzasını atmış her yerde onun eserleri önce Guel parkı gördük çok zekice planlanmış ,sonra Sagra da Familia katedrali Gaudi bitiş tarihi olarak 2075 demiş ama o tarihte de biticeği şüpheli bu sayede her sene deli gibi turist gelip 12 euro ya bitmemiş kiliseyi geziyor.ve akvaryum çok başarılı üstümüzden köpek balıklarının yüzüşününü izledik ,tropikal balıklara hayranlık la baktık penguenlerle oynadık ve akşam yemekte buluşmak üzere ayrıldık herkes odasına gidip dinlenmeyi düşünürken biz durmak nedir bilmeyen ikili sanat müzesine gidip hayranlıkla tabloları ve heykelleri inceledik. Akşam yemeği için buluştuğumuzda herkez dinlenmiş ,duşunu almış biz ise yorgun ama mutlu Akşam yemeği barcelonanın meşhur lokantası MONCHOS ta idi birbirinden ğüzel açık büfe deniz ürünleri ve bufolo eti(muhteşemdi) tabi yemeği abarttık ama istokoz ve bilumum kabuklulardan bi damla et çokaracağız diye bayağı enerji sarfettik.

3, Gün:

Alışveriş günü,öğrendik ki 80 km uzakta bir outlet merkezi varmış ve tüm markalar inanılmaz ucuzmuş bizde yini sis medikal grubu olarak atladık otobüse vardık outlet te.Bütün kadınlar ve benim kocam çantalarla döndüler.Serhatı durdurmaktan kendime hiç birşey bakamadım yinede 2 Nike ve bir Camper a engel olamadım zar zor kızıma daİmaginariumdan bir mayo aldırdım.Serhat bütün tatil boyunca alışveriş modundaydı gördüğü herşeyi bana ve kendine almak istiyordu bende Türkiyeden farklı fiyat ve ürün göremediğim için almaya yanaşmadım.Songün kızıma Kenzo bir pardesü aldım çok içime sindi .

4. Gün:

Artık bir motorumuz var.Harita elimizde motor kiralayan yeri bulana kadar bayağı dolaştık ve günlüğü 45 euro ya suziki an 150 lik motorunuzu moto-rent ten kiraladık.ve artık barcelona sokaklarında daha özgürdük.OLA çoğlıkları ile dolaşmaya başladık öncelikle kongre merkezini ziyarat ettik,kayıdımı yaptırıp havayı kokladıktan sonra ver elini Barcelona.biraz harita bilgisi biraz benim navigasyon özelliğimle önce Tibidaboya çıktık şehri yukardan izledik hatta Serhatın ısrarları ile dönme dolaba binip daha da yukarı çıktık aşağıda keşfettiğimiz yerleri birde yukardan inceledik ne Serhatın gitmek için can attığı NOU CAMP(Barcelonanın meşhur stadı)ve 2,5 saat stadı gezdi bende dışarda onu bekledim(çatladım),Ronaldinyo ile fotoğraf çektirdik .Akşam yine La Ramla ,paela ve sangria.

5.Gün:

Lal özlemi dayanılmaz oldu.Son günümüzü denize ayırdık şehrin 60 km uzağında sitces diye çok güzel bir sahil kasabası olduğunu öğrenmiş tik atladık motorumuza oraya gittik gerçekten görmeye değer doğa manzarası tipik Akdeniz sahili ve birbirinden yakışıklı ama birbirini yağlayan 400-500 gay. Bekar kızlar için üzüldüm.ve yine LA rambla,paela,sangria.

Artık dönme vakti geldi havaalanı-ayrılık-Serhat dönmek istemiyor-İstanbul-LAL

Kızımı çok özlemişim vardığımızda yeni uyumuş ama biz dayanamadık öpmeye başladık birden korktu galiba ağlama başladı ve bana ve babasına gitmeyip annaneye gidince ayrılığı anlamış olduğunu fark ettim ve çok üzüldüm bende başladım ağlamaya, eve vardığımızda herşeyi unutmuştu gülücükler gelmeye başladı,tatil bahanesiyle Lal hanım memeyi de bıraktı,artık uykular daha düzenli ve lal daha şımarık.