7 Mart 2009 Cumartesi

NELER OLUYOR HAYATTA

Bu hayat acısıyla tatlısıyla her şeyi yaşatıyor bize herşey ne de güzel derken. Bir süredir hasta olan Serhatın babannesini kaybettik babanneye Allahtan rahmet diliyoruz nur içinde yat babanne mekanın cennet olsun Serhata çok düşkün olan babannenin ölümü sevgili kocamı da çok yıktı kısa zamanda toparlanman dileğiyle bitanem.

Bu arada benim hayatımda da değişiklikler yok değil 4,5 senedir çalıştığım işimi bıraktımmmm.Bıraktırıldım ilk bir kaç gün çok üzülmüştüm ama kızımın bu en güzel günlerini onunla beraber geçirmemi sağlayan kötü adamlara teşekkürü borç bilirim.Tabi evde olmak çok da kolay değilmiş aslında ev işi Lal Serhat derken akşam oluyor ve çalışırkenkin den daha fazla yoruluyorum ama kızımı istediğim zaman öpebilmek ilk söylediği kelimeleri duymak onunla vakit geçirmek her şeye değer aslında.Ama hastaneyi, laboratuvarımı ve beraber çalıştığımız Eseri,Seyhan teyzeyi,Gülteni,Pelini,Burçini özlemiyorum dersem yalan olur sizleri çok seviyorum .....

1 yorum:

sermoon dedi ki...

Merhaba
Hayatta her bitis yeni bir baslangictir derler.Bu bitin guzel bir yeni baslangicin kapisini acmaisni dilerim.
Kizinizla gecirdinigiz ve gecireceginiz vakitler cok daha karli:)