2 Mart 2010 Salı

2010
























Herşeyiyle bir yılı daha geride bıraktık acısıyla tatlısıyla ,güzeliyle çirkiniyle koskoca yıl bitti 2009 en güzel şeyi kızımla geçirmem oldu yarı ev hanımı formatında Lal ile birlikte bir yıl geçirdik.Ben bu arada bu blog işine çok ara verdim evde olup her anında yanında olunca fotografların anlamı kalmadı herhalde çalışırken her anı yakalayım çekiyim istiyordum birde evin tembelliği var tabii sonra yaparım sonra yaparım hiç bitmiyor ertelemeler akşam bakıyorsun yapmak istediklerim yapılmamış hava güzelse sokaklarda, kötüyse evde legoydu puzzle dı kartlarla oynayalım derken gün bitivermiş

resimleri biraz karıştırdım ama başka türlü toparlayıp koyamadım inşallah bundan sonra günü gününe koyabilirim......
Bu domestik halimin bu yıl geçmesini ümit ederekten yaşıyoruz hayırlısı bakalım......


Hiç yorum yok: